Kacper Kudyba
Chcesz pomóc Kacprowi?

Wpłaty prosimy kierować na konto:

Fundacja Dzieciom "Zdążyć z Pomocą"
ul. Łomiańska 5, 01-685 Warszawa

Bank BPH S.A.
Nr konta: 15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
Tytułem: Kudyba Kacper Adam 18852 darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Bank BPH S.A. (darowizny w ramach zbiórki publicznej)
Nr konta: 61 1060 0076 0000 3310 0018 2660

Alior Bank (dla darowizn w funtach brytyjskich)
Nr konta: PL 28 2490 0005 0000 4600 6246 8310
Tytułem: Kudyba Kacper Adam 18852 darowizna na pomoc i ochronę zdrowia

Letnie wspominki cz.2

Jesień za oknem chłodzi nam nosy, więc trochę powspominamy wakacyjny wyjazd.

Miały być Włochy lub Chorwacja, potem Słowenia lub Węgry. Zastanawialiśmy się nad Bałtykiem...w końcu wylądowaliśmy w Poroninie. Miejscówka godna polecenia u fantastycznego Józka Doruli i jego przemiłej żory Marysi ( Poronin, Gut-Stapińskiej 19). Jedzenie to naprawdę "miód w gębie". A sam właściciel, który występuje w zespole JAZGOT, przygrywał nam na akordeonie. Pozdrowienia dla Józka i Marysi :-)

Dzięki udogodnieniom dla osób niepełnosprawnych, Kacper miał możliwość zdobycia Kasprowego Wierchu, którego Piotruś nazwał Kacprowa Góra ;-). Niezapomniany widok to zdziwione miny ludzi, którzy widzieli na szlaku wózek inwalidzki. Byliśmy również na Gubałówce i oczywiście w samym Zakopanem, gdzie była wystawa klocków LEGO. Odwiedziliśmy również Skansen Taboru Kolejowego w Chabówce. Akurat była PAROWOZJADA. Fajna sprawa... wyścigi starych lokomotyw. Podczas majowej wycieczki klasowej, gdy byliśmy w Dolinie Kościeliska, nie udało nam sie dotrzeć do schroniska na Hali Ornak. Dokonaliśmy to tym razem. Oczywiście na zakończenie pomoczyliśmy się w ciepłych wodach TERM SZAFLARY. Cały wolny czas spędzaliśmy z naszymi wieloletnimi przyjaciółmi, nieodzownymi towarzyszami naszych letnich wypadów. Fajne towarzystwo wystarcza, nawet gdy pogoda nie dopisuje. Dzięki i pozdrawiamy.

Galeria:

Używamy plików cookies, aby ułatwić Ci korzystanie z naszego serwisu oraz do celów statystycznych. Jeśli nie blokujesz tych plików, to zgadzasz się na ich użycie oraz zapisanie w pamięci urządzenia. Pamiętaj, że możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki. Więcej informacji w naszej polityce prywatności cookies